Hej februari!

Vilka dagar jag har haft. Har fått självdiagnostiserad bältros. Jag har alltså stora utslag på ryggen, sidan och magen som kliar så in i h******, svider och gör ont. Jag kan inte klia på utslagen heller för då gör det så satans ont. Så här har jag suttit och inte kliat mig.... Känner mig som en pestsmittad. Har smörjt med Aloe vera men det hjälper marginellt, kyler ner en kort stund, men sen är kliandet tillbaka. Smärtan gör mig inte så mycket. Asså det är ju inte skönt men jag biter ihop. Men kliandet! Jag blir galen....
 
On a more positive note, jag har klarat ett av mina nyårsmål - sockerfritt Januari!! Stort för mig som nog aldrig varit utan socker så länge. Firade igår med en Kexchoklad. Hade nog väntat till helgen om det inte vore för min bältros. Tyckte jag förtjänade det även fast det var mitt i veckan pga det.
 
Vill inte skriva såhär negativa inlägg egentligen, så därför avvaktar jag tills jag är på bättre humör. Ville bara uppdatera er om läget. Ciao!


Anonym    •     •  

Krya på dig Elin! Det är inte kul med bältros -har haft det själv. Kram Lena

Anonym    •     •  

Åh nä vad irriterande, hoppas du blir bättre snart!










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype