Snabbt hej

En bild från när man var brunbränd och det var sommar.
 
Tänkte lägga upp en bild på hur jag ser ut idag men jag besparar er från den synen, haha! Grisigt hår, blek och februaritrött. Men humöret är på topp! Jag sitter just nu och laddar med en liten kopp kaffe och ett stort glas vatten inför dagens löpning. Känner mig så pepp! De senaste veckorna har jag verkligen sett en utveckling i min löpning, och det peppar mig att fortsätta träna ännu mer. Jag ÄLSKAR mina långpass, det är typ veckans höjdpunkt. Brukar springa de på fredagar eller lördagar numera, beroende på hur schemat ser ut. Så imorgon är det dags, wii!
 
Den här veckan har jag kört hemmaplugg, det har varit så skönt eftersom jag haft några veckor med ganska intensivt skolarbete och pendlande fram och tillbaka till Lund. Och nästa vecka har jag fullt upp, massa seminarier och så ska jag samla in data till min uppsats. Jag har skrivit en del på uppsatsen, men jag är just nu i ett skede där jag inte kan göra så mycket mer innan jag har min data så det ska bli skönt att få det gjort.
 
Hur mår ni då? Överlever ni vintern? Jag har sett snödroppar och sånadär gula blommor så det finns hopp om vår :)
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype