En liten blomma

Hej kompisar! Sorry för tystnaden. Jag har haft sjukt mycket i skolan och lite kris med uppsatsen så jag har inte alls haft någon lust att blogga. Men nu känner jag livet i mig igen! Uppsatsen går... sådär än så länge. Jag har inte alls kommit igång som jag skulle velat, men det känns som att det börjar lossna nu, äntligen. Andreas påminner mig dagligen om att den ska lämnas in den 1 Juni, hehe. Men jag vill gärna vara klar nån vecka innan det bara för att slippa panik i slutet. Oh well, nu ska jag fokusera 100% på uppsatsen i en vecka framöver. Jag läser ju beskattningsrätt också. Vilken lysande idé det var då Elin :) Jag tycker kursen är jätteintressant (faktiskt!) och jag har lärt mig så mycket på bara en vecka. MEN vad tungt det är. Så mycket att läsa, så mycket att ta in. Jag tänker dock inte hoppa av! Jag har ju för sjutton köpt böcker för en miljard för den kursen, och ett busskort. Nej, jag ska stå ut. Kursen slutar ju ändå i Mars så jag har några månader kvar att ägna åt uppsatsen efter det.
 
Jaja, mycket pluggprat nu. Det händer faktiskt andra saker i mitt liv också, tro det eller ej. I Söndags var jag t.ex på Emporia med Louise. Halva Malmö var där.... Jag trodde i mitt stilla sinne att vi skulle vara typ ensamma där pga tre dagar kvar till löning i Januari. Men nix. Jag provade en jättefin tröja från Zara, men kunde inte bestämma mig för om jag gillade den eller inte. Jag kände mig som en blomma.
 
 
Den var faktiskt finare i verkligheten. Och väldigt mjuk.
 
Igår firade jag och Andreas att det var 4 år sen vi träffades. Wohoo. Jag kallade det för 4-års jubileum, tyckte det lät festligt. Han överraskade mig totalt med att komma hem med blommor!! Jag var tvungen att ta bildbevis!
 
 
Jag brukar alltså inte få blommor så ofta. Läs aldrig. Så ni förstår ju chocken. Haha.
 
Nä, nu måste jag sätta igång med pluggeriet igen. Ha de! :)
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype