Smile!

 
Detta mötte mig imorse när jag tittade ner i min morgonkaffe. Ett litet leende :) Jag är en sån person som letar efter tecken i min omgivning, och ser diverse saker varje dag. Mycket hjärtan! Vattenpölar, löv, tuggummin etc. Blir alltid lite glad när jag ser något, om man väl har börjat leta ser man mer och mer.
 
Idag har jag varit i skolan heeela dagen. Vi hade skattedag, en riktig heldag med en stor uppgift och genomgång inför tentan nästa vecka. Trodde i förväg att jag skulle bli trött efter typ halva dan, men icke! Jag var pigg och alert hela dagen. Kände till och med när jag kom hem att jag kunde sätta mig och plugga nån timme till.
 
 
Happy girl! Inte världshistoriens bästa bild men.. Jag kände mig fin i min nya tröja jag köpte i Paris. Varm och skön var den också, plus i kanten för mig som fryser j-ä-m-t.
 
Är solokvist ikväll, Andreas är iväg och jobbar. Så jag ska slappa järnet! Titta på Unga mammor, Mästerkocken, Farmen... OSV! Ska käka äpplen också. Har blivit äpploman på senaste. Hur kan jag ha missat att äpplen är gott på riktigt!?
 
Peace out! Vi höres.
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype