Onsdag!

Jaha, så sitter jag på tåget igen. Har som sagt varit i Stockholm på seminarie. Presenterade min idé till uppsatsen. Sen mötte jag upp Elisabeth för lunch! Har velat prova Pom & Flora sen det öppnade, så dit gick vi idag!
 
 
Jag tog dagens soppa med smak av ingefära och koriander. Jag har blivit besatt av koriander. Vill ha det på allt. Soppan var god men jag blev så mätt. Alltså onaturligt mätt. Och gudarna ska veta att jag kan äta! Det är typ mitt mellannamn.. Men när vi gick därifrån hade jag känslan "alltså, jag vill typ aldrig mer äta". Konstig känsla för en som annars kan klämma en pizza utan att blinka... Nu såhär några timmar senare sitter jag dock och tänker på mina snickersbollar hemma i kylskåpet, hehe.
 
Har ni nåt tips på någon bra podd? Jag lyssnar på en del, men skulle vilja ha nån mer! Kommentera gärna :)
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype